Proget zapewnia bezpieczeństwo i ochronę urządzeń mobilnych dla twojej firmy
Proget jest polskim rozwiązaniem klasy EMM (Enterprise Mobility Management) do zarządzania flotą firmowych urządzeń mobilnych. Wyróżnia go prosta i intuicyjna konsola administracyjna, która jest dostępna w kilku językach.
Funkcjonalność Proget:
Kontrola aplikacji
Dzięki wykorzystaniu Proget zyskujesz pełną kontrolę nad aplikacjami na urządzeniach mobilnych. System pozwala w bezpieczny sposób dostarczyć skonfigurowane aplikacje. Mogą one pochodzić zarówno ze sklepu z aplikacjami jak i z pliku. Administrator może decydować czy aplikacja ma zostać zainstalowana automatycznie, czy też ma być dostępna w służbowym sklepie z aplikacjami, gotowa do ściągnięcia przez użytkownika. Ważnym aspektem zarządzania, jest również możliwość ustalenia w jaki sposób mają się aktualizować aplikacje. Administrator może wymusić, aby aplikacje przez niego dostarczone były zawsze w najnowszej dostępne wersji, co często pozwala uniknąć niepotrzebnych problemów z ich działaniem.
Zarządzanie urządzeniami
Proget pozwala na wprowadzenie zaawansowanych polityk bezpieczeństwa na urządzeniach, oddając użytkownikom możliwość korzystania z urządzeń zgodnie z zasadami wprowadzonymi przez administratora systemu. System pozwala również na dodawanie profili zawierających dodatkowe konfiguracje takie jak: kontakty służbowe, lokalizacja, tryb kiosk, MTP, Geofencing, itd. Zarówno polityki jak i profile mogę być przypisywane do grup jak i poszczególnych urządzeń. Administrator może również wykonywać szybkie akcje na urządzeniach takie jak: blokada urządzenia, usuwanie danych służbowych, przywracania do ustawień fabrycznych, zdalny pulpit.
Audyty i raporty
Platforma Proget pozwala na skatalogowanie wszystkich urządzeń, które są podłączone do systemu. Administratorzy mogą wprowadzać i uzyskiwać szczegółowe dane dotyczące urządzeń objętych ochroną. System posiada możliwość dodawania własnych informacji dotyczących urządzeń, co pomaga w prowadzeniu bieżącej historii urządzeń. System posiada również zaawansowany moduł raportów. Dzięki niemu administrator może wygenerować raport z dowolnych danych z systemu, wraz z możliwością skonfigurowania cyklicznego raportowania i wysyłania danych na wskazane skrzynki e-mail.
Konteneryzacja
Proget jest w stanie stworzyć na urządzeniach dedykowaną strefę służbową. Pozwala to dostarczyć na urządzenia osobną przestrzeń na dane służbowe. Dzięki temu administratorzy są w stanie zarządzać i monitorować dostarczone dane służbowe, jednocześnie zapewniając prywatność użytkowników. Konteneryzacja sprawdza się idealnie w scenariusz w którym użytkownik chce wykorzystać swoje prywatne urządzenie jako narzędzie do pracy, czyli w modelu BYOD – Bring Your Own Device.
Integracje systemu Proget
Proget – cechy unikalne